Condicions d'accés als llibres-e: Digitalia Hispánica

Plataforma Digitalia Hispánica

És una interfície que dóna accés a llibres electrònics a text complet de temàtica multidisciplinària i en llengua castellana.

Visualització del llibre

Un cop heu seleccionat el document que esteu interessats accediu a la pàgina del llibre:

• Hi ha tota la informació del llibre seleccionat,
  • Abstract
  • Per accedir al text heu de clicar a la icona Visor PDF, Visor HTML5 o Visor audio
  • Taula de continguts

Opció de visualització: Visor HTML5

Opció Visor HTML5

1. Sumari del document
  2. Opcions per visualitzar el document una o dues pàgines
  3. Opció de veure el document a pantalla sencera
  4. Cercar dins del document

Imprimir / Descarregar

El contingut del llibre NO es pot descarregar sencer, per imprimir només en rang de 10 pàgines.

Accés

Des de qualsevol ordinador connectat a la xarxa de la UdL o des de fora del campus configurant el servidor intermedi en el vostre navegador.

Els llibres es troben catalogats i disponibles al catàleg de Biblioteca i Documentació

Prémer: Disponible en línia

Accés a la col·lecció

• llibres plataforma Digitalia Hispánica al catàleg

Opció de visualització: Visor PDF

Opció Visor PDF

S'obrirà una finestra on podeu veure la Taula de Continguts, per accedir al document heu de clicar la part corresponent del document que voleu llegir.

S'obrirà un pdf només amb aquella part, per continuar amb la lectura heu de clicar una altra vegada a la part del sumari corresponent.

Opció: Visor audio

Des d'aquesta opció a més de llegir el document podreu escoltar-lo

1. Sumari del document
  2. Opció d'escoltar el text