Deconstruïnt la construcció: un tast d'arquitectura: Inici

Introducció

Entre d’altres estudis de grau, l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida ofereix la d’Arquitectura Tècnica i Edificació, on es formen estudiants que en un futur seran els responsables de construir el nostre paisatge més quotidià. L’exposició que us presentem és una tria que, com un trencaclosques, barreja elements arquitectònics: maons, voltes, ciment, ferro i tot allò que conforma i forma les infraestructures que habitem.

De...

De-construir per entendre l’ànima de les estructures que ens envolten.

Des-muntar una peça construïda amb diversos elements que se’ns donen a conèixer i que prenen diferents formes i volums.

Continents que acullen continguts: museus, escoles, biblioteques i habitatges que cohabiten en ciutats i poblacions.

Construccions que s’adapten a les nostres necessitats.

Paraules que se’ns obren per tal que es puguin identificar voluntats i definir objectius:

• Ecosistema
  • Sostenible
  • Reciclable
  • Bioclimàtica
  • Autosuficiència
  • Renovables
  • Ecològica

Construccions que perpetuen noms i cognoms:

Pere de Coma

Antoni Gaudí

Rafael Guastavino

Ildefons Cerdà

Morera i Gatell

Josep Puig i Cadafalch

Agapit Lamarca

Joan Bergós

Cartell

Els elements constructius

Els elements constructius formen part indestriable del paisatge que ens envolta.

Els sistemes constructius que identifiquen civilitzacions, països i ciutats.

I, finalment, perquè l’arquitectura forma part intrínseca de la nostra història.

Contacte

Resultado de imagen de location icon Biblioteca Jaume Porta    Resultado de imagen de telephone icon +34 973 00 35 12   Resultado de imagen de e-mail icon bid.cappont@udl.cat