Accés obert a la producció científica

Emerald Reach

La Universitat de Lleida, a través del Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya (CSUC) disposa de 2 cupons per publicar un article en accés obert  en una de les revistes de l'editorial Emerald.

Més informació: aquí.

Royal Society of Chemistry

La Universitat de Lleida, a través del Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya (CSUC), s'ha adherit al programa Gold for Gold de la Royal Society of Chemistry (RSC). La comunitat universitària té accés a tots els recursos d'aquesta editorial: revistes en línia, bases de dades i llibres electrònics.

RSC ofereix un 15% de descompte a la comunitat investigadora de la UdL que publiqui en accés obert a les seves revistes.

Una vegada publicat l'articlehaurieu d' incloure la versió definitva  al GREC per tal que aparegui en el Repositori Obert UdL.

MDPI

La Universitat de Lleida ha signat un acord de participació amb el grup editorial suís MDPI (Multidisciplinary Digital Publishing Institute), que publica 202 revistes electròniques d’accés obert i de revisió per parells.

S’ofereix un descompte d’un 10% sobre les tarifes de publicació APC (Article Processing Charges), que s’aplicarà automàticament en el moment de trametre l’article i de seleccionar l’afiliació (com a membres de la UdL).

Revistes amb factor d'impacte com la Genes, la Nanomaterials, la Nutrients, la Marine Drugs, la Viruses, la Polymers, la Remote Sensing, la International Journal of Molecular Sciences, la Catalysts, la Toxins, etc.

Més informació:

Cambridge University Press (CUP)

La Universitat de Lleida subscriu la col·lecció de revistes electròniques de Cambridge University Press (CUP).

CUP ofereix un 10% de descompte a tota la comunitat universitària que publiqui en aquestes revistes.

Circuit per publicar en accés obert:

Instruccions pel pas 5:

Per omplir aquest apartat cal disposar d'un codi de descompte, que podeu sol·licitar a Biblioteca i Documentació (tel.: 973003522 o correu electrònic bid@udl.cat)

American Chemical Society (ACS)

La Universitat de Lleida, a través del Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya (CSUC) disposa d'un descompte del 25% per la publicació d'articles en accés obert en totes les revistes d'aquest editor.

Si sou membres de l'American Chemical Society (ACS), s'aplicaria un 25% de descompte addicional, és a dir, un 50% en total.

Per més informació, contacteu amb Biblioteca i Documentació (tel.: 973003522 o correu electrònic bid@udl.cat).