És una interfície que dóna accés a llibres electrònics a text complet especialitzats en Humanitats i Ciències Socials.
IMPORTANT!
Apareixerà la següent pantalla:
Un cop descarregat per poder obrir el llibre i llegir-lo la primera vegada requerirà crear-te un compte ID amb Adobe Digital Editions. Un cop creat el compte podrà obrir els llibres-e per llegir-los amb l'ID d'Adobe i la contrasenya.
Si un altre usuari al mateix moment vol descarregar-se el mateix llibre, li apareixerà un missatge que dirà que el llibre està en préstec i el temps restant.
Només es pot imprimir la totalitat del document, només un màxim de 60 pàgines.
Un cop s'activa el text complet de l'e-book consultat, es pot accedir correlativament o directament a les corresponents pàgines, cadascuna de les quals ofereix una barra lateral dreta amb les prestacions següents:
Des de qualsevol ordinador connectat a la xarxa de la UdL o des de fora del campus configurant el servidor intermedi en el vostre navegador.
Els llibres es troben catalogats i disponibles al catàleg del Servei de Biblioteca i Documentació
Prémer: Disponible en línia
Accés a la col·lecció
Es recomana l'ús del navegador Chrome!!
U
n cop localitzat el llibre en el catàleg:Consultar el text complet
Aquesta opció et permetrà consultar/llegir el llibre-e. Sí un altre usuari intenta accedir al text complet d'aquest llibre, apareixerà un missatge que dirà:“Lo sentimos, este libro electrónico está en uso”.
I li donarà l'opció de reservar clicant a “cola de reserva”.
També us permetrà:
Sí ja no necessitem consultar més el llibre electrònic que ens hem descarregat, tenim l'opció de retornar-lo abans que finalitzi el període de préstec de 7 dies des de l'Adobe Digital Editions clicant a “Return Borrowed item”.
Clicant “Return” retornem el llibre automàticament i deixem el llibre disponible per a un altre usuari.
El sistema ofereix diverses prestacions amb què poder treballar els resultats obtinguts durant les cerques (creació d'un llistat de títols favorits, notes, estratègies de cerca, alertes, ...).
El sistema ofereix l'espai "EBSCOhost holder" per tal que els usuaris puguin gestionar de forma personal totes aquestes prestacions.
Per registrar-se a aquest espai, només cal activar l'enllaç "Conectar" que apareix a la part superior de qualsevol pàgina i, posteriorment, l'enllaç "Create a new account".
Un cop registrats, es disposa del nom d'usuari i contrasenya necessaris per accedir a la carpeta "Folder" de la barra d'eines superior i poder portar a terme la gestió personal abans esmentada:
L'opció "Sign out" de la barra d'eines superior permet tancar el compte personal.