Condicions d'accés als llibres-e: Lecture Notes in Computer Science

Plataforma Lecture Notes in Computer Science

Versió electrònica a text complet de la col·lecció de monografies "Lecture Notes in Computer Science" (LNCS). Inclou les subcol·leccions "Lecture Notes in Artificial Intelligence" (LNAI) i "Lecture Notes in Bioinformatics" (LNBI).

Consulta

Podeu fer una cerca directament a la plataforma Lecture Notes in Computer Science.

En aquesta pàgina podreu buscar els llibres per matèries aplicant filtres per disciplines, subdisciplines i col·leccions. Els filtres aplicats ens quedaran indicats a sota del nombre de resultats i sempre tindrem l’opció d’eliminar-los.
També podem cercar paraules clau en el conjunt de llibres a la caixa de cerca ràpida de la part superior. O bé a la dreta tenim l’opció de fer una cerca avançada.

Dades Métriques

Springer ofereix de cada llibre les següents mètriques:

Accés

Des de qualsevol ordinador connectat a la xarxa de la UdL o des de fora del campus configurant el servidor intermedi en el vostre navegador.

Els llibres es troben catalogats i disponibles al catàleg del Servei de Biblioteca i Documentació

Prémer: Disponible en línia

Accés a la col·lecció

• llibres plataforma Lecture Notes in Computer Science al catàleg

Visualització del contingut

Podeu llegir el contingut del llibre en línia o bé descarregar-ho.

També us mostra les dades mètriques del llibre que heu escollit.

Es pot fer la descàrrega en un lector de llibres e- o en qualsevol lector de pdf (p. ex.: PDAs).

• Descarregar el document sencer en pdf / epub
  • Descarregar capítols en concret

Més informació - Lecture Notes in Computer Science

• Ús privat: d'acord amb la Llei de Propietat Intel·lectual es poden reproduir els continguts d'aquest recurs per a ús privat, sempre que la còpia es faci amb finalitats d'estudi, docència o recerca i sense ànim de lucre. Qualsevol altre ús d'aquests materials ha de comptar amb l'autorització expressa del proveïdor. En tots els casos caldrà assenyalar la font d'on s'han obtingut els documents.
  • Webs docents, dossiers electrònics/impresos: es permet l'ús dels articles per a materials docents, sempre que siguin d'accés restringit als estudiants del curs i altres persones autoritzades.
  • Préstec interbibliotecari: es permet la còpia i transmissió d'articles a altres biblioteques acadèmiques i de recerca en format imprès (no digital), per correu postal o fax.
  • Ús de lectors de llibres electrònics: es pot fer la descàrrega (secció a secció) en un lector de llibres e- o en qualsevol lector de pdf (p. ex.: PDAs).
  • Nombre d'usuaris simultanis: il·limitat.
  • Serveis d'alerta: servei personalitzat de caràcter gratuït; és necessari registrar-se de manera individual.