Condicions d'accés als llibres-e: Cambridge University Press

Cambridge University Press

Plataforma de llibres electrònics, d'àmbit multidisciplinari.

Accés al document

Podeu anar directament a la plataforma i veure el llistat de llibres-e als que la biblioteca us dóna accés, per això heu de clicar a What we publish

Accediu al llistat de llibres-e que la biblioteca us dóna accés.

Si localitzeu en el catàleg un llibre-e d'aquesta plataforma només heu de clicar a l'enllaç "Accés restringit als usuaris de la UdL"

• Per accedir als recursos electrònics si esteu fora de la UdL, heu de configurar els proxys del navegador del vostre dispositiu, per a més informació.
  • I si voleu configurar la wifi de la UdL als vostres dispositius, veniu al taulell de la biblioteca i us informarem.

Visualització del contingut

Podeu accedir al contingut del llibre-e:

- Clicant en el títol del capítol

- O bé, directament en el logo de PDF

Cita bibliogràfica

Podeu obtenir de forma automàtica la cita bibliogràfica del llibre-e en l'estil que us sigui més adient.

Podreu obtenir de manera automàtica la cita bibliogràfica del capítol que esteu consultant, en l'estil que us sigui més adient.

Accés a la plataforma

Des de qualsevol ordinador connectat a la xarxa de la UdL o des de fora del campus configurant el servidor intermedi en el vostre navegador, podreu accedir a la consulta dels llibres-e i a la plataforma OVID.

Els llibres es troben catalogats i disponibles al catàleg de la web Biblioteca i Documentació

Accés a la plataforma:

Informació del document

Un cop heu accedit al llibre-e que voleu consultar:

1. Opció per cercar dins del contingut del llibre
  2. Proporciona la cita bibliogràfica del llibre
  3. Dades del llibre, inclou accés a la referència d'altres documents que l'han citat
  4. Informació del llibre
    • Information: Resum del llibre
    • Contents: Mostra el contingut en capítols
    • Metrics: Ofereix dades sobre l'impacte en twitter, blogs,...,

Accions

Seleccionant un o diferents continguts, al marge esquerre de la pantalla teniu diferents accions que podeu realitzar:

- Visualitzar la informació seleccionada

- Guardar-la al My Bookmarks (previament registrats)

- Exportar les citacions

- Descarregar el contingut seleccionat

- Enviar el contingut a altres dispositius

Imprimir / Descarregar

La plataforma Cambridge Core permet la consulta on-line dels documents, però també es pot descarregar i imprimir el contingut dels capítols (no el llibre sencer).

Registrar-se

Us podeu registrar, d'aquesta manera podreu marcar un contingut en un llibre-e i guardar-lo i continuar més tard.

Per a registrar-vos aneu a Register i ompliu el formulari, rebreu un correu-e i tindreu un enllaç per activar el compte.

Per ampliar la informació podeu consultar el següent manual.