It looks like you're using Internet Explorer 11 or older. This website works best with modern browsers such as the latest versions of Chrome, Firefox, Safari, and Edge. If you continue with this browser, you may see unexpected results.

Accés obert a la producció científica

American Chemical Society (ACS) [A data gener 2021: en fase de negociació amb l'editor]

La Universitat de Lleida, a través del Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya (CSUC) disposa d'un descompte del 6,25% per a la publicació d'articles en accés obert en el cas de disponibilitat immediata i d'un 12,5% en el cas de disponibiblitat al cap de 12 mesos  en totes les revistes d'aquest editor.

Cambridge University Press (CUP)

La Universitat de Lleida subscriu la col·lecció de revistes electròniques de Cambridge University Press (CUP).

Per al 2021, CUP ha proposat un nou acord transformatiu "Read & Publish" que inclou el cost dels APCs a la llicència signada. Segons aquest acord la publicació d'articles en accés obert en qualsevol de les revistes "Gold" o "híbrides" de CUP, no tindrà cap cost econòmic per als investigadors de la UdL.

Emerald Reach [2 cupons disponibles]

La Universitat de Lleida, a través del Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya (CSUC) disposa de 2 cupons per publicar un article en accés obert  en una de les revistes de l'editorial Emerald. [2 cupons disponibles]

Més informació: aquí.

Instruccions per enviar un article i per obtenir el cupó:

1. Accediu a ScholarOne Manuscripts per enviar l'article.

2. Feu clic a Emerald APC webpage per esbrinar si sou elegibles per un cupó.

3. Si ets elegible, selecciona la segona opció i envia el teu article: Yes, I want to publish my article as Open Access and my institution is eligible for a prepaid APC voucher.

4. El teu article entra en el procés estàndard de revisió per parells.

5. Si l'article és acceptat, rebràs un correu electrònic d'acceptació d'un editor a través d'ScholarOne Manuscripts.

6. Hauràs de completar i signar la llicència CC-BY 4.0 i retornar-la per correu electrònic a l'editor,

Important: Si has indicat que t'agradaria publicar l'article en accés obert a través d'un cupó institucional i has signat la llicència, en un termini de 30 dies rebràs un missatge de correu electrònic a l'adreça d'acceptació i la informació relativa al pagament de l'APC. Si havies indicat que podies ser elegible per un cupó, en aquest moment t'informaran si hi ha un cupó disponible.

7. L'article es publicarà en accés obert a Emerald Insight.

8. Una vegada publicat l'article, haureu d'incloure la versió definitva al GREC per tal que aparegui al Repositori Obert UdL.

MDPI

La Universitat de Lleida ha signat un acord de participació amb el grup editorial suís MDPI (Multidisciplinary Digital Publishing Institute), que publica 202 revistes electròniques d’accés obert i de revisió per parells.

S’ofereix un descompte d’un 10% sobre les tarifes de publicació APC (Article Processing Charges), que s’aplicarà automàticament en el moment de trametre l’article i de seleccionar l’afiliació (com a membres de la UdL).

Revistes amb factor d'impacte com la Genes, la Nanomaterials, la Nutrients, la Marine Drugs, la Viruses, la Polymers, la Remote Sensing, la International Journal of Molecular Sciences, la Catalysts, la Toxins, etc.

Més informació:

Sage [A data gener 2021: en fase de negociació amb l'editor]

L'editorial Sage inclou un 15% de descompte per publicar en les seves revistes en accés obert.

Per més informació, contacteu amb repositori@udl.cat