Infermeria

Recomanacions

• Cerqueu les paraules del tema (català, castellà, anglès...)
  • Eviteu articles i conjuncions
  • Utilitzeu sinònims i variants de les paraules
  • No poseu moltes paraules; no recuperarà res (silenci)
  • Eviteu termes molt generals (per ex.: economia): recuperarà massa (soroll)
  • Quan trobeu algun document que us interessi, us podeu fixar en les matèries que té assignades, us poden ser d'ajuda en posteriors cerques
  • Si necessiteu un tipus de document en concret, teniu l'apartat "Format" per especificar si voleu llibre, revista, tesis, etc.

El CercaTot és una eina que permet fer una cerca única als recursos d’informació de les biblioteques de la UdL:

• Recursos electrònics: llibres i revistes, articles i bases de dades.
  • Recursos físics: llibres i revistes, audiovisuals,etc.
  • Repositoris digitals: producció científica, tesis, TFG, TFM, tesis doctorals, materials docents, col·leccions especials,etc.

Un cop tingueu els resultats de la consulta, des de l'apartat Format podeu limitar pel tipus de document: llibre, llibre en línia, etc.

Podeu consultar la biblioguia on us expliquem el funcionament del CercaTot

En aquest video t'expliquem localitzar un document en el CercaTot

Si no els trobeu disponibles a les biblioteques de la UdL, des de la pàgina principal de Biblioteca i Documentació es pot accedir al Catàleg Col·lectiu de les Universitats Catalanes.

En aquest video t'expliquem el funcionament del préstec consorciat PUC

Des de l'apartat Revistes-e i llibres-e de la pàgina de Biblioteca i Documentació podeu accedir als llibres i revistes en format electrònic que la biblioteca té subscrits.

Podreu cercar per títol, per matèria o per ISBN. Finalment, podeu accedir al text complet fent un clic a Full Text Access:

Accedir als recursos subscrits per la Unitat de Biblioteca i Documentació

Per tal d'accedir des de la UdL als recursos digitals subscrits per les biblioteques de la UdL, amb elsteus dispositius (mòvil, tauleta, portàtil) pots configurar la Wifi de la Universitat de Lleida.

Per tal d'accedir des de fora de la UdL als recursos digitals subscrits per les biblioteques de la UdL, pots configurar el FortiClient (VPN) de la Universitat de Lleida i el Doble Factor d'Autenticació.