Què podeu trobar en una base de dades?

En una base de dades podeu trobar referències de documents que habitualment no trobaríeu en un catàleg de biblioteca. Algunes bases de dades permeten accedir al text complet dels documents. Hi trobareu:

• articles de revistes
  • ponències de congressos
  • capítols de llibre
  • informes
  • projectes de recerca
  • ...

Bases de dades recomanades

Psicodoc

Base de dades bibliogràfica produïda pel Colegio Oficial de Psicologos de Madrid en col.laboració amb la Biblioteca de la Facultad de Psicología de la Universidad Complutense de Madrid, sobre psicologia i disciplines afins. Inclou resums d'articles de revistes, congressos i llibres, publicats a Espanya i a Amèrica Llatina.
Cal triar: 'Acceso usuarios registrados'.

PsycINFO (APA)

Base de dades bibliogràfica de l'American Psychological Association que conté cites i resums d'articles de revista, llibres, tesis doctorals i informes.

Sessió de formació enrregistrada base de dades PsycINFO.

PubPsych

Cercador gratuït de recursos d'informació sobre psicologia. Inclou més de 860.000 articles a text complet de les bases de dades que indexa: Psyndex, Pascal, Medline, etc. Ofereix accés a bases de dades internacionals.

PubMed

Base de dades produïda per la National Library of Medicine (EUA). Conté uns 20 milions de referències d’articles mèdics publicats en 4.600 publicacions en sèrie de l’àmbit de la biomedicina, especialment dels EUA i altres 70 països.

Portal de Psicologia UdL

El Portal de Psicologia UdL permet cercar de manera conjunta les bases de dades temàtiques de psicologia: APA PyscINFO, PSICODOC i Psychology&Behavioral Sciences Collection

Sessions de formació enregistrades sobre les bases de dades recomanades

Estratègies de cerca