Anatomia i Funció Humana

MODELS ANATÒMICS

Descripció

La Biblioteca de Ciències de la Salut - Campus Lleida, disposa de diferents models anatòmics que consisteixen en reproduccions en 3D d'ossos i d'òrgans del cos humà.

Usuaris del servei

- Els estudiants matriculats en aquelles assignatures d'ensenyaments oficials de grau i de postgrau que imparteix la UdL en els seus centres integrats que requereixin fer ús d'aquest equipament de suport a la docència.

- El personal docent i investigador que imparteix les assignatures que així ho requereixin.

- Les persones que pertanyin a entitats amb les quals la Universitat hagi establert conveni o acord per a la utilització d'aquest servei. Les autoritzacions estaran subjectes a la vigència del conveni o de l'acord corresponent.

- Les persones expressament autoritzades pels responsables de les biblioteques de la UdL.

Models anatòmics disponibles Els models anatòmics disponibles per emportar-se en préstec es poden localitzar des del CercaTot.
Biblioteca on es presten A la Biblioteca de Ciències de la Salut - Campus Lleida (sol·licitar al taulell d'informació)
Condicions de préstec

- La durada de cada préstec és de quatre hores amb la possibilitat de renovar.

- Pots agafar en préstec un màxim de dos models simultàniament.

- Aquest servei està restringit a les instal·lacions de la Biblioteca de Ciències de la Salut.

- S’ha de retornat muntat i en perfecte estat

► Accés al model virtual de 3B *Smart *Anatomy

Cada model anatòmic original de 3B *Scientific® proporciona accés directe al seu bessó digital en un telèfon intel·ligent, tauleta o dispositiu de sobretaula.

Podeu gaudir de contingut anatòmic virtual exclusiu amb les següents característiques:

• Rotació lliure, augment i reducció del model digital
  • Visualització de les zones actives i les seves estructures anatòmiques
  • Inici del model d'anatomia virtual mitjançant realitat augmentada (*AR)
  • Qüestionaris d'anatomia per a provar i millorar el seu nivell de coneixements anatòmics amb resultats instantanis i puntuació final d'avaluació
  • Funció de dibuix per a personalitzar, guardar i compartir imatges
  • Funció de notes útils per a ajudar-te amb el teu aprenentatge personal
  • Aprenentatge d'anatomia masculina i femenina
  • Fàcil accés a contingut 3D amb i sense connexió
  • Disponible en 11 idiomes

Per a començar, n'hi ha prou amb escanejar el codi *QR situat en el model anatòmic de 3B *Scientific®, descarregar la nova app 3B *Smart *Anatomy i endinsar-se en el món virtual de l'anatomia humana. Feu clic aquí per a obtenir més informació.