Enginyeria química

Bases de dades recomanades

WEB OF SCIENCE

És una plataforma que ofereix la possibilitat de fer cerques a tot el contingut de les bases de dades multidisciplinars de l'Institut for Scientific Information (ISI): articles de revistes, patents, actes de congressos, dades químiques, eines d'avaluació i anàlisi de la informació publicada (factor d'impacte i índex d'immediatesa), recursos de gestió bibliogràfica i recursos web.

SCOPUS

Base de dades bibliogràfica produïda per Elsevier que recull gairebé 14.000 publicacions d'unes 4.000 editorials internacionals. Permet la recerca simultània (opcional) a pàgines web de servidors científics (uns 180 milions provinents del cercador Scirus) i a patents de les oficines americanes i europees. Les disciplines que cobreix són: química, física, matemàtiques, enginyeria, etc.

SCIFINDER

Dóna accés a les bases de dades produïdes pel Chemical Abstracts Service (CAS) i a MEDLINE (NLM). Ofereix informació sobre química, enginyeria química, bioquímica i ciències de materials. Permet buscar productes químics per estructures i reaccions. Dóna informació sobre biomedicina, farmacologia, toxicologia, biologia molecular, microbiologia, genètica, etc.

IEEE XPLORE

Base de dades de text complet que conté 650.000 articles de 12.000 publicacions (revistes, congressos, normes, literatura grisa, etc.) de l'Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE) i de l'Institution of Electrical Engineers (IEE). També inclou registres bibliogràfics de la base de dades INSPEC. Mensualment s'actualitza amb més de 25.000 noves pàgines.

EMERALD INSIGHT

Portal de revistes que facilita l'accés a uns 35.000 articles a text complet. Cobertura temàtica: fonamentalment les disciplines relacionades amb l'organizació i gestió d'empreses (estratègia; direcció; gestió de la informació; gestió del comerç i recursos humans) i també amb l'Enginyeria i la Tecnologia.

AENOR

Accés al text complet de les normes UNE vigents via Internet. També ofereix la referència de les normes anul·lades i substituïdes. Per descarregar el text complet de la norma, contacteu amb la vostra biblioteca de campus.

InDICEs CSIC

Conté les bases de dades bibliogràfiques ICYT, ISOC i IME, que contenen la producció científica publicada a Espanya des dels anys 70. Fonamentalment, recullen articles de revistes científiques, i, de manera selectiva, actes de congressos, sèries, compilacions, informes i monografies.

Qué trobem a les bases de dades?

En una base de dades podeu trobar referències de documents que habitualment no trobaríeu en un catàleg de biblioteca. Algunes bases de dades permeten accedir al text complet dels documents. Hi trobareu:

• articles de revistes
  • ponències de congressos
  • capítols de llibre
  • informes
  • projectes de recerca
  • altres

Base de dades de la UdL

Podeu cercar informació del tema que esteu interessats en bases de dades específiques dels àmbits de:

A més, teniu accés a totes les bases de dades subscrites per la unitat de Biblioteca i Documentació de la UdL. Des d'aquesta pàgina podeu localitzar-les per matèries, filtrar per tipus de recurs (bases de dades, repositoris, etc.) o bé cercar per títol a la barra de navegació.

També podeu filtrar per lletra de la A a la Z i veure les més consultades, així com les noves i/o en proves.