Enginyeria del cuir

Revistes especialitzades

On podem localitzar llibres, revistes o articles?

CercatTot és el nou catàleg de la Biblioteca.

Aquest cercador permet fer una cerca única a tots els recursos d’informació que té la Biblioteca:

• Recursos electrònics: llibres, revistes, articles de revista i bases de dades.
  • Recursos físics: llibres, revistes, audiovisuals, etc.
  • Repositoris digitals: producció científica, tesis, TFG, TFM, tesis doctorals, materials docents, col·leccions especials, etc.

Un cop obtinguts els resultats de la vostra cerca, podeu utilitzar diferents opcions per afinar-los com, per exemple, el tipus de recurs que esteu buscant (llibre, llibre en línia, articles, recursos electrònics), la data de creació, etc.

Consulteu la guia d'ús.

Si no localitzeu el llibre que esteu buscant en el CercaTot podeu fer la cerca al Catàleg Col·lectiu de les Universitats de Catalunya (CCUC) - PUC. Des d'aquí estareu cercant a tots el catàlegs de les biblioteques d'universitats catalanes i podreu demanar documents en préstec de forma gratuïta.

Recomanacions de cerca al catàleg

a) Per trobar documents sobre un tema:

• Cerqueu les paraules del tema (català, castellà, anglès...).
  • Eviteu articles i conjuncions.
  • Utilitzeu sinònims i variants de les paraules.
  • No poseu moltes paraules; no recuperarà res (silenci).
  • Eviteu termes molt generals (per ex.: economia): recuperarà massa (soroll).
  • Quan trobeu algun document que us interessi, us podeu fixar en les matèries que té assignades, us poden ser d'ajuda en posteriors cerques.
  • Si necessiteu un tipus de document en concret, teniu l'apartat "Tipus de recurs" per especificar si voleu llibre, revista, tesis, etc.

b) Per trobar una revista en concret:

1. Seleccioneu l'opció "Cercar revistes".
  2. Introduiu el títol de la revista.
  3. Obtindreu els resultats de la vostra cerca i podreu comprovar el fons disponible ja sigui en paper o en línia..
  4. Podeu utilitzar les opcions per afinar els resultats, per exemple "Disponible en línia".

c) Per trobar un article en concret si ja teniu la referència:

Per exemple:  Ollé i Otero, Lluís; Urteaga, Eva; Font Vallès, Joaquim; Labastida, Luis; Bacardit i Dalmases, Anna. (2011) . Use of water-based carbonyl-functional polymers on a cross-linker-free highperformance leather finish. Afinidad, vol. 68, núm. 551, p. 15-18

1. Si teniu el títol exacte de l'article, el podeu introduir entre "cometes" a la casella de cerca, opció "Nova cerca" del CercaTot.
  2. Si no el trobeu, cerqueu en el catàleg, opció  "Cercar revistes", el títol de la revista per veure si està disponible en paper i/o en format electrònic.

Revistes per factor d'impacte

Relació dels principals títols segons el factor d'impacte del Journal Citation Reports, Science Ed. (2017) en la categoria "Chemistry applied".

Per a més informació sobre el factor d'impacte podeu consultar la biblioguia Journal Citation Report

Relació dels principals títols segons el factor d'impacte del Journal Citation Reports, Science Ed. (2017) en la categoria "Chemistry multidiscipliary".

Relació dels principals títols segons el factor d'impacte del Journal Citation Reports, Science Ed. (2017) en la categoria "Biotechnology & applied microbiology".

Relació dels principals títols segons el factor d'impacte del Journal Citation Reports, Science Ed. (2017) en la categoria "Automatic & control systems".

Relació dels principals títols segons el factor d'impacte del Journal Citation Reports, Science Ed. (2017) en la categoria "Computer science, software engineering".

Relació dels principals títols segons el factor d'impacte del Journal Citation Reports, Science Ed. (2017) en la categoria "Mathematics".

Relació dels principals títols segons el factor d'impacte del Journal Citation Reports, Science Ed. (2017) en la categoria "Computer science, information systems".

Per a més informació sobre el factor d'impacte podeu consultar la biblioguia Journal Citation Report.

Accés als recursos des de fora de la UDL

Podreu accedir als recursos electrònics, configurant el proxy del teu navegador. Però per alguns recursos electrònics necessitareu configurar-vos els túnels. Consulteu la guia per a més informació.

Si voleu  configurar la wifi als vostres dispositius consulteu les instruccions.