Enginyeria en organització industrial i logística

Recursos web per a l'aprenentatge

Web on es troben diapositives, exercicis, treballs, examens, apunts, etc., de diferents matèries.

Estudis de casos d'economia i empresa per a l'aprenentatge: emprenedoria, lideratge, gestió d'operacions, estratègia, sostenibilitat.

Web amb diversos vídeos explicatius sobre varies temàtiques: química, matemàtiques, física, tecnologia, dibuix...

Web d’ajuda per adquirir i repasar els coneixements de química bàsica, termodinàmica, formulació, equilibris, etc.

Plataforma de vídeos amb canals d’interés per a l’enginyeria d'organització i logística com:

• 8 Cifras: Vídeos tutorials sobre matemàtiques i química entre altres.
  • Álex Rodríguez Villalobos: Canal de YouTube del profesor Alejandro Rodríguez Villalobos (Universitat Politècnica de València). Vídeos relacionats amb organització industrial i logística.
  • Altim Tv: En aquest canal de YouTube trobaràs demos i presentacions d'algunes de les solucions amb SAP.
  • Aranda Formación: Grupo de Escuelas Especializadas en Oposiciones, cursos profesionales y formación reglada presencial,  semipresencial y online. Trobem vídos sobre empreses i logística entre molts altres.
  • Derivando: Canal amb vídeos explicatius sobre les derivades, matrius, números irracionals, etc.
  • El canal del coach: Canal amb un parell de vídeos sobre màrqueting.
  • El traductor de Ingeniería: Canal de videoclasses de matemàtiques, enginyeria elèctrica i electrónica.
  • EOI Escuela de Organización Industrial: Està especialitzada en les àrees de medi ambient, gestió empresarial, innovació i TIC.
  • Julio Profe: Canal amb vídeos tutorials sobre matemàtiques entre d’altres.
  • Les ingenieurs: Canal amb tutorials i vídeos sobre electrònica i codificació binària.
  • Pasos por ingeniería: Canal amb vídeos tutorials sobre diferents matèries d’enginyeria.
  • Profesor10demates: Canal amb vídeos tutorials sobre matemàtiques, física i química.
  • Professor.Ingeniero: Canal amb tutorials sobre matemàtiques i física.