Tècniques d'interacció digital i de computació

Principals bases de dades

ACM Digital Library

Accés al text complet de les publicacions de l'Association for Computing Machinery (revistes i ponències dels congressos) a partir dels 1950, depenent de la publicació. Des del mateix portal de l'ACM es pot accedir a la Guide for Computing Literature, que conté citacions bibliogràfiques i abstracts de les publicacions de tres mil editors especialitzats en computació.

IEEE Xplore

Base de dades de text complet que conté 650.000 articles de 12.000 publicacions (revistes, congressos, normes, literatura grisa, etc.) de l'Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE) i de l'Institution of Electrical Engineers (IEE). També inclou registres bibliogràfics de la base de dades INSPEC. Mensualment s'actualitza amb més de 25.000 noves pàgines.

DBLP: Computer Science Bibliograhy

Recull gran quantitat d’articles en accés obert relacionats amb les ciències de la computació.

Wiley Online Library

Text complet de llibres i revistes de l'editorial Wiley. És multidisciplinar: dret, economia i empresa, educació, enginyeries, estadística, física, informàtica, matemàtiques, medi ambient, medicina, psicologia i química. Abast cronològic: des del 1997 fins a l'actualitat.

AENORmás. Buscador

Accés al text complet de les normes UNE vigents via Internet. També ofereix la referència de les normes anul·lades i substituïdes.

ITU Publications

Publicacions de la UIT (Unió Internacional de Telecomunicacions), organisme especialitzat de les Nacions Unides per a les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC). Dona accés gratuït a les seves Recomanacions UIT-R i a la majoria de les Recomanacions UIT-T “en vigor”, així com a nombroses publicacions.

Emerald Insight

Portal de revistes que facilita l'accés a uns 35.000 articles a text complet. Cobertura temàtica: fonamentalment les disciplines relacionades amb l'organizació i gestió d'empreses (estratègia; direcció; gestió de la informació; gestió del comerç i recursos humans) i també amb l'Enginyeria i la Tecnologia.

Bases de dades per matèries

Bases de dades A-Z

Anar a la llista A-Z

Des d'aquí tindreu accés a totes les bases de dades subscrites per la unitat de Biblioteca i Documentació de la UdL, podeu  localitzar-les per matèries, filtrar per tipus de recurs (bases de dades, repositoris, etc.) o bé cercar per títol a la barra de navegació.

També podeu filtrar per lletra de la A a la Z i veure les més consultades així com les noves i/o en proves.

Accés als recursos electrònics des de fóra de la UdL

Podràs accedir als recursos electrònics, configurant el proxy del teu navegador. Però per alguns recursos electrònics necessitaràs configurar-te els túnels. Clica aquí per a més informació.

• I si vols configurar la wifi als teus dispositius consulta aquí les instruccions.