Tècniques d'interacció digital i de computació

Canals de Youtube

• Área de Ciencias de la Computación. Presentació dels projectes desenvolupats pels alumnes de l'Área de Computación de la UASLP (Universidad Autónoma de San Luis Potosí).
  • InformaticaParaTodos. Canal d'informàtica amb continguts dedicats a les TIC i l'entreteniment com la programació de videojocs.
  • Informáticos GB. Reuneix tutorials per a aprendre programació, hardware, sistemes operatius i molt més.
  • JovenesProgramadores. Canal oficial del Taller de Jóvenes Programadores de Biblioredes.
  • Pildorasinformaticas. Canal de youtube de Juan Gómez amb cursos d'ofimàtica, programació i disseny gràfic i de web.

Vídeos i documentals

Congressos