PubMed

My NBCI

My NCBI es una eina que permet a l'usuari guardar informació (registres, alertes) i personalitzar els filtres/limits. Per a poder utilitzar aquesta eina heu d'estar registrats.

Per registrar-vos heu d'anar a Log in. Entre d'altres opcions, ho podeu fer amb el vostre compte de Gmail.

undefined

Un cop registrats podreu:

• Guardar les estratègies de cerca que heu utilitzat.
  • Crear alertes via correu-e de les vostres cerques.​

Des de My NCBI podreu gestionar el vostre perfil/registre:

Resultat d'imatges de eye   En aquest vídeo t'expliquen com crear el teu compte personal​.

A partir de l'1 de juny de 2021, es produiran canvis en l'accés al compte personal, per a més informació.

Com activar el Botó Consulta'l

ATENCIÓ!! EL BOTÓ CONSULTA'L TEMPORALMENT NO FUNCIONA

Per tal de poder accedir directament als articles de les revistes electròniques subscrites per la Universitat de Lleida us anirà bé tenir configurat el botó Consulta'l.

Passos a seguir per activar el botó

1. Us heu d'identificar
  2. Clicar damunt del vostre nom/adreça de correu i en el desplegable seleccionar Dashboard
  3. Clicar damunt NCBI Site Preferences
  4. A l'apartat PubMed Preference clicar damunt d'Outside Tool
  5. Seleccionar l'opció Universitat de Lleida

Un cop fet el pas 5 ja heu activat el botó Consulta'l, quan aneu a un registre podreu veure els enllaços que poden permetre l'accés al document, ja sigui facilitat per l'editor o mirar si la biblioteca de la UdL té subscrita la revista on s'ha publicat.