Revistes electròniques de l'àmbit de la Facultat de Lletres: Estudis hispànics

Revista Hispánica Moderna

undefinedRevista Hispánica Moderna

Llengua de publicació: Castellà, anglès i portuguès

Va ser fundada el 1934 com a Boletín del Instituto de las Españas per la Universitat de Columbia i està considerada una de les publicacions acadèmiques més importants de la investigació en llengua castellana. Recull estudis literaris i culturals hispànics i lusobrasilers produïts a Europa, Llatinoamèrica i els Estats Units d'Amèrica i abasta des de l'Edat Mitjana fins avui dia.

La Coronica: a Journal of Medieval Hispanic Languages, Literatures and Cultures

undefinedLa Coronica: a Journal of Medieval Hispanic Languages, Literatures and Cultures

Llengua de publicació: Anglès, castellà, portuguèsgallec i català

Publicació de l'MLA Forum, amb articles innovadors sobre estudis culturals ibèrics medievals, literatura i lingüística històrica. Dedicada a l’Hispanomedievalisme en el seu sentit més ampli, també explora la interconnexió de l'espanyol i les altres llengües i cultures que convivien a la Ibèria medieval. A més, inclou ressenyes de llibres, informes, fòrums de discussió, avisos professionals i temes especials.

Hispanic Review

undefinedHispanic Review

Llengua de publicació: Anglès, castellà i portuguès

Revista publicada des del 1933 pel Departament de Llengües Romàniques de la Universitat de Pensilvània, està dedicada a la investigació en estudis literaris i culturals hispànics. Inclou assaigs i ressenyes de llibres sobre les diverses manifestacions culturals d’Espanya i Amèrica Llatina, des de l’època medieval fins a l’actualitat.

Revista de Estudios Hispánicos

undefinedRevista de Estudios Hispánicos

Llengua de publicació: Anglès i castellà

Revista internacionalment que publica manuscrits originals de totes les àrees de la literatura, cultura i cinema hispànic, incloent-hi assaigs sobre temes teòrics i interdisciplinaris.

Bulletin of Hispanic Studies

Llengua de publicació: Castellà, portuguès, gallec, català, basc i amerindi

Des de l'any 1923, Bulletin of Hispanic Studies s'ha convertit en la primera revista acadèmica britànica dedicada a les llengües, literatures i civilitzacions d'Espanya, Portugal i Amèrica Llatina. Publica principalment articles en les àrees de la literatura, lingüística, història cultural, cinema i arts visuals, estudis culturals i de gènere, i fomenta la reflexió i la implicació amb tots els aspectes dels estudis hispànics, tant moderns com tradicionals.