Els usuaris registrats poden guardar fins a un màxim de 20 cerques, tant per rebre alertes informatives de Mis búsquedas guardadas, com per emmagatzemar aquesta informació al sistema i poder executar la cerca de nou en el moment en què es vulgui.
► Com desar una cerca?
Un cop realitzada una cerca, ENFISPO mostra la pantalla de resultats, on s'indica l'estratègia de cerca utilitzada.
A. Des del menú Opcions podrem desar aquesta cerca, cliquem per obrir el desplegable
B. Al prémer a l'enllaç Guardar búsqueda, ENFISPO sol·licitarà:
ENFISPO permet subscriure alertes d'aquelles revistes que siguin de l'interès de l'usuari, de manera que aquest rebrà un correu electrònic cada vegada que s'inclogui un número nou a la base de dades.
La subscripció de revistes es pot fer des de la pantalla on es visualitzen els títols de revista després d'una cerca o des de les pròpies pàgines de les revistes.
Després de fer una cerca, a l'esquerra de cada títol apareix una casella que hem de marcar per subscriure'ns a la revista. Només marcar-lo, la línia del títol seleccionat queda ressaltada en color, la qual cosa li indicarà que ja està subscrit a aquesta revista.
1. Consulteu si s'indica una data de finalització. Si no indica cap data, vol dir que és una publicació activa.
2. Clicar damunt d'OPCIONES i en el desplegable seleccionar RECIBIR ALERTA
Per a més informació pots veure el video elaborat per la Universitat Complutense: ENFISPO: crear alertas y suscripciones
Quan guardem una cerca, és possible rebre una alerta cada vegada que s'incorpori a ENFISPO un document que respongui als paràmetres de la cerca. ENFISPO permet emmagatzemar fins a 20 cerques.
Si volem localitzar cerques guardades que hem creat, ho podem fer des de:
Si volem localitzar les revistes que hem creat una alerta de sumari, ho podem fer des de: