CercaTot: Reserves

Eina de cerca i descobriment de recursos bibliogràfics de la Unitat de Biblioteca i Documentació.

Reserves

Les reserves es fan des de la visualització completa del registre en l'apartat aconseguir-lo, s'ha d'estar autenticat per poder fer la reserva.

El préstec de documents d'altres universitats catalanes (PUC o préstec consorciat) és un servei gratuït i ràpid que et permet, com a usuari de les biblioteques de les institucions membres del Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya (CSUC), sol·licitar i tenir en préstec documents d'una altra biblioteca del CSUC, conseguir documents que no trobes o que estan en préstec a la UdL.

Les sol·licituds es poden fer:

• via web a través del CercaTot, seleccionant l’opció 'PUC/CCUC', i una vegada identificat el document, amb l’opció ‘Demanar per PUC’.

Algunes qüestions a tenir en compte:

• En el formulari de sol·licitud del document, cal escollir la localització de recollida local preferida, que és la biblioteca de campus on es vol recollir el document.
  • El sistema escull automàticament la institució que prestarà el document.
  • En cas que el document no es pugui prestar, s’envia per correu electrònic, i de manera gairebé immediata, un avís de cancel·lació.

Des d’“El meu compte” es pot consultar l’estat dels préstecs i de les sol·licituds demanats a través del PUC, sempre s'ha d'estar identificat amb el nom d'usuari i contrasenya del campus virtual de la UdL, es poden veure els préstecs i sol·licituds de PUC, si es fa clic en les institucions de les quals es tingui o s'hagi sol·licitat documents (aquestes apareixeran a la part dreta de la pantalla amb el nom de la institució). Des d'aquí es  poden veure les dates de venciment, renovar els préstecs i veure l'estat de les dades i la  recollida de les sol·licituds.

Els usuaris rebran notificacions sobre els PUC mitjançant correu electrònic, que envia la biblioteca propietària del document.