BLOC 4 - COM COMPARTIR LA INFORMACIÓ |
Imaginem, que formem part d'un equip que estem escrivint un treball d'investigació i nosaltres som els encarregats de fer una revisió de la bibliografia. I volem que els altres membres tinguin accés als documents que hem localitzat.
Hi ha diferents vies per a fer-ho, una seria enviar els documents per correu electrònic, una altra imprimir tots els documents. Però hem utilitzat Zotero per a gestionar aquesta informació i tenim totes les referències + documents en la biblioteca que hem creat per l'ocasió.
Com hem vist en altres ocasions Zotero té solucions per a tot (o quasi tot) en aquest cas podem fer servir l'opció de grups.
En aquest quart bloc del curs, veurem com Zotero ens dòna l'opció a compartir informació, amb la creació de grups podrem compartir la nostra biblioteca, les nostres referències i documents. |