Skip to Main Content

HUAV 2.- Zotero, el teu aliat en la redacció dels teus treballs d'investigació (MATERIALS)

Bloc 4.1. Com crear un grup

Zotero permet crear grups. Aquesta opció possibilita compartir referències, col·leccions, documents i notes amb un grup de treball. No hi ha límit de participants en cada grup.

Per a poder crear un grup, hem d'estar registrats (com hem vist en el Bloc 1).

Anirem a Archivo > Nueva biblioteca > Nuevo grupo tot i que l'aplicació d'escriptori de Zotero disposa d'una opció per a crear un nou grup, en realitat, la gestió dels grups es realitza des de la versió web de Zotero.

 

Un cop que hi cliquis, Zotero et remet a la seva web on hauràs d'escollir el tipus de grup que vols crear:

Finalment, has de completar i configurar les diferents opcions disponibles: el perfil del grup, el rol dels membres i els permisos de lectura i edició.

Un cop creat el grup a la web de Zotero, aquest apareix automàticament a l'aplicació d'escriptori a sota de les col·leccions. Des d'aquí el grup pot gestionar les referències, documents, notes, etiquetes, duplicats, etc. Si no apareix automàticament, només cal sincronitzar. Qualsevol canvi al grup serà visible per a la resta de membres del grup.

Llicència de Creative Commons
Aquesta obra està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional de Creative Commons