Llibres-e Elsevier: Inici

Col·lecció Elsevier

El Servei de Biblioteca i Documentació posa a disposició de tota la comunitat universitària de la UdL,  l’accés a 2095 llibres electrònics de la col·lecció d'Elsevier, publicats els anys 2015-2016.

Aquest accés en període de proves, és gràcies a la Llicència Nacional subscrita entre la CRUE i Elsevier.

Un cop finalitzat aquest període, la selecció final dels llibres que adquirirà el Servei de Biblioteca i Documentació anirà en funció de les consultes que hagin rebut aquests llibres.

Podeu accedir des del catàleg del Servei de Biblioteca i Documentació, a la lectura i descàrrega, dels llibres electrònics mitjançant dispositius connectats a la xarxa informàtica de la UdL o amb accés remot, durant el 2017.

Aquest acord permet accedir al text complet als llibres electrònics d'Elsevier de les següents disciplines:

• Agricultural, Biological and Food Sciences
  • Health Professions
  • Veterinary Medicine

Contacte i ajuda

Si necessiteu resoldre dubtes, podeu posar-vos en contacte amb la vostra biblioteca de campus.

WIFI / Eduoram

La xarxa sense fil de la UdL permet a tots els col·lectius de la comunitat universitària accedir a Internet sense la necessitat d'una connexió per cable del seu dispositiu, amb la qual cosa s'afavoreix la mobilitat dels usuaris.

Per a més informació.

By Stuart Miles

Accedir des de fora de la UdL a recursos restringits

Per accedir des de fora de la UdL als recursos electrònics als quals està subscrit el Servei de Biblioteca i Documentació, heu de configurar el servidor intermedi en el vostre navegador tal com s'explica en els manuals següents: