Skip to Main Content

Pla de Comunicació i Màrqueting

Pla de comunicació i màrqueting

El Pla de Comunicació i Màrqueting (PCM) de la Unitat de Biblioteca i Documentació és el document que detalla les accions i estratègies que s’han portat a terme per tal de promoure els serveis i recursos de la biblioteca, atraure usuaris, i millorar la seva experiència.  

Aquest pla té com a finalitat principal assegurar que les biblioteques compleixin amb les necessitats i expectatives de la comunitat universitària i augmentar la seva visibilitat i la utilització dels serveis amb un aprofitament més eficaç i rendible.

Pla de Comunicació i Màrqueting 2023

Objectius, àmbits i indicadors

Els principals objectius són: 

  • Millorar les necessitats i expectatives dels usuaris.
  • Garantir i augmentar l’ús dels recursos i serveis de les Biblioteques de la UdL.
  • Apropar els serveis als usuaris.
  • Augmentar la visibilitat de les Biblioteques de la UdL i establir la Biblioteca com a marca de qualitat.

Les activitats o campanyes giren a l'entorn de cinc àmbits alineats amb el Pla estratègic de la UdL 2013-2016

  1. Docència, aprenentatge i ocupabilitat
  2. Recerca i transferència de coneixement
  3. Relació amb el territori i internacionalització
  4. Comunitat universitària i polítiques transversals
  5. Organització, recursos i serveis

A cada campanya s’assignen indicadors per tal d’ajudar-nos a avaluar l’activitat i per demostrar el grau de rendibilitat i efectivitat de la campanya. Aquests indicadors permeten mesurar el grau de compliment de les actuacions i dels objectius.

PCM 2018-2023

Llicència de Creative Commons
Aquesta obra està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional de Creative Commons