Recursos per a la docència en l'àmbit de ciències de la salut

Manifest de les biblioteques universitàries davant la COVID-19

MANIFEST DE LES BIBLIOTEQUES

La transformació digital és una exigència per a les nostres institucions que la crisi sanitària que vivim no ha fet més que posar en relleu i accelerar. Aquesta transformació exigeix organitzar l’àmbit de la prestació de serveis en consonància amb el nou entorn, per tal d’assegurar que la innovació tecnològica arribi de manera efectiva a tots els col·lectius de la comunitat universitària, sense fissures ni trencaments.
En aquest sentit, els serveis bibliotecaris de les universitats membres i participatives del CSUC ens comprometem a treballar en els próxims anys els projectes següents:

1. Suport a la docència digital
  2. Incrementar els continguts docents digitals