ESPAI INSPIRA

Espai destinat al benestar de la comunitat universitària

La Biblioteca de Ciències de la Salut s’alinea amb l’ODS núm. 3 – SALUT I BENESTAR

En 1986, la Carta d'Ottawa per a la Promoció de la Salut establia com una de les cinc àrees d’acció prioritàries per promocionar la salut "la creació d’entorns que recolzin la salut".
La universitat reuneix diverses de les característiques d’aquests entorns; d'una banda, és un centre de treball, per un altre és un centre educatiu i, a més, és una institució d’especial rellevància per la recerca que realitza i que garanteix l’avanç de la nostra societat.
Una Universitat Saludable ha de ser un entorn que protegeixi i afavoreixi la salut, promovent coneixements i habilitats orientats al fet que els estudiants i treballadors adquireixin estils de vida saludables, proporcionant les infraestructures i espais necessaris, i afavorint la socialització i les activitats d'oci saludables.

Des de la Biblioteca de Ciències de la Salut “Jaume d’Agramunt” de Lleida, us facilitem l’accés a diferents recursos; llibres sobre meditació, benestar emocional, creixement interior, àudios de meditació, músiques relaxants,... només has de seguir els enllaços de sota o fer un clic al codi QR que localitzaràs dins l’Espai Inspira.

Llibres

Llista de reproducció