ORCID

Creació del Registre

Us podeu registrar individualment i de forma gratuïta.

Bones pràctiques al crear el registre:

• Registreu-vos amb l'adreça de correu electrònic de la Universitat de Lleida
  • Feu constar la filiació: Universitat de Lleida
  • Afegiu l'ORCID al vostre registre del GREC

1. Aneu a la pàgina web d'ORCID

2. Cliqueu en Regístrese.

3. Ompliu el formulari amb les dades que us sol·liciten i després d'acceptar la política de privacitat cliqueu a Registrarse.

4. Rebreu un correu d’ORCID per tal que en confirmeu el registre i a on es mostrarà el vostre identificador ORCID.

Més Informació:

Modificació de les dades del perfil

Un cop heu creat el compte a ORCID, podeu afegir/modificar informació al vostre perfil d'investigador:

• Informació personal (Personal Information): en aquest apartat podeu detallar la forma preferent i variants del vostre nom, així com altres dades personals.
  • Formació (Education): apartat per detallar les titulacions acadèmiques
  • Filiació Institucional (Employment): l'investigador pot senyalar la institució a la qual pertany
  • Finançament (Funding): apartat per detallar la informació relativa a subvencions i/o altres fonts de finançament que l'investigador a rebut
  • Publicacions cientifico-tècniques (Works): hi ha diferents opcions per introduir la producció científica en el perfil d'ORCID (vegeu l'apartat: Com afegir la producció científica)