Acords transformatius per a la publicació en accés obert

Emerald

La Universitat de Lleida, a través del Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya (CSUC) disposa d'APCs per publicar articles en accés obert en una de les revistes de l'editorial Emerald..

Instruccions per enviar un article:

1. Accediu a ScholarOne Manuscripts per enviar l'article.

2. Feu clic a Emerald APC webpage per esbrinar si sou elegibles per un cupó.

3. Si ets elegible, selecciona la segona opció i envia el teu article: Yes, I want to publish my article as Open Access and my institution is eligible for a prepaid APC voucher.

4. El teu article entra en el procés estàndard de revisió per parells.

5. Si l'article és acceptat, rebràs un correu electrònic d'acceptació d'un editor a través d'ScholarOne Manuscripts.

6. Hauràs de completar i signar la llicència CC-BY 4.0 i retornar-la per correu electrònic a l'editor,

Important: Si has indicat que t'agradaria publicar l'article en accés obert a través d'un cupó institucional i has signat la llicència, en un termini de 30 dies rebràs un missatge de correu electrònic a l'adreça d'acceptació i la informació relativa al pagament de l'APC. Si havies indicat que podies ser elegible per un cupó, en aquest moment t'informaran si hi ha un cupó disponible.

7. L'article es publicarà en accés obert a Emerald Insight.

8. Una vegada publicat l'article, haureu d'incloure la versió definitva al GREC per tal que aparegui al Repositori Obert UdL.

Consulteu el llistat de revistes: