Projecte Signatura

Emmarcat dins els actes 50è aniversari de l'ETSEA

La Biblioteca de l'ETSEA

La Biblioteca del CAFIV presta serveis al campus de l'Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Agroalimentària i Forestal i de Veterinària.

Cobreix l'abast temàtic dels estudis impartits al campus: biotecnologia, ciència i tecnologia d'aliments, enginyeria agrària i alimentària, forestal, conservació de la natura, veterinària i ciència i producció animal.

Data dels anys 1972-1973, que és quan es van iniciar els estudis de l'Escola Universitària d'Enginyeria Tècnica Agrícola (EUETA), als espais del que era l'antiga Granja Escola de la Diputació de Lleida i que va pertànyer a la Universitat Politècnica de Catalunya fins al 1992.

L'espai actual es va inaugurar el 25 de novembre de 1996, quan la biblioteca ja estava integrada dins del Servei de Biblioteca i Documentació de la UdL.

Al març de 2023 canvia el nom per Biblioteca del CAFIV.

Imatges Biblioteca ETSEA