Viatges sense bitllet d'anada: Doble Grau ADE-Turisme

Professió de present i futur

Font: fdet.udl.cat

La Facultat de Dret, Economia i Turisme de la nostra Universitat ofereix la doble titulació en Administració i Direcció d’Empreses i en Turisme, amb la voluntat de proporcionar de manera conjunta la formació de l’estudiantat en els coneixements i les competències pròpies d’ambdues titulacions. Per una banda, l’alumnat adquireix els fonaments del sector turístic, un dels més dinàmics del país; i per l’altra, se’l capacita per gestionar i dirigir empreses i organitzacions turístiques. Per tant, constitueixen dos graus que es complementen i s’integren, perseguint la formació de professionals de l’empresa altament preparats en coneixements especialitzat de l’àmbit turístic. S’incrementa, així, la qualificació professional dels titulats, ampliant, al mateix temps, les seves perspectives d’ocupabilitat.

Completant aquest doble itinerari s’assoleixen, en cinc anys, tots els continguts i competències propis dels dos graus, obtenint així els títols de:

Grau en Administració i Direcció d’Empreses

Grau de Turisme

La professió per a la qual es capacita els graduats i les graduades, una vegada finalitzat l’itinerari formatiu de la doble titulació ADETUR, és la d’economista, especialitzat en Empresa Turística.

Si t'interessa la gestió empresarial i vols aplicar-la en un dels sectors més dinàmic del país, aquesta és la teva oportunitat!

Aprenent amb pràctiques externes

Les pràctiques acadèmiques externes (PAE) són una activitat docent regulada i oficial que té com a funció fonamental contribuir a la formació integral de l’estudiant.

Es realitzen en empreses, institucions, entitats i fins i tot en serveis universitaris.

L’objectiu és permetre a l’estudiant:

Aplicar i complementar els coneixements adquirits en la seua formació acadèmica

Afavorir l’adquisició de competències que el preparin per a l’exercici d’activitats professionals

Facilitar la seua incorporació al món laboral.

Per a l'entitat acollidora participar en el procés de les Pràctiques Acadèmiques Externes és una oportunitat per:

Establir relacions directes amb el món universitari

Recollir propostes i aportacions innovadores de l’estudiantat

Col·laborar en la formació teòrica i pràctica de l’estudiantat, que en ocasions fins i tot pot conduir a una futura relació laboral.