Dia Mundial de l'Aigua: Hidrogeodia 2023

Hidrogeodia 2023

L´Hidrogeodia és una jornada de divulgació de la Hidrogeologia i de la professió de l´hidrogeòleg, amb motiu de la celebració del Dia Mundial de l´Aigua (22 de març), promocionada pel Grup Espanyol de l´Associació Internacional d´Hidrogeòlegs (AIH-GE)

Els objectius de l'Hidrogeodia són:

• Donar a conèixer les aigües subterrànies i la seva importància per al desenvolupament i el benestar de la societat, però també per al bon funcionament dels ecosistemes.
  • Posar de manifest el paper que juguen les aigües subterrànies en un context de canvi global, tant des del punt de vista climàtic com a socioeconòmic.

La Universitat de Lleida hi ha participat per segon any consecutiu, amb una excursió realitzada el dia 18 de març de 2023 i organitzada pel Departament de Ciències del Sòl, Medi Ambient i Química de la Universitat de Lleida.

Cartell

Conferència

Vídeo de la sortida

Guia de continguts de l'excursió