ESPAI INSPIRA

Espai destinat al benestar de la comunitat universitària

Tots els membres de la comunitat universitària (alumnes, PDI, PTGAS) en poden fer ús de l'Espai Inspira, seguint les següents condicions d'ús:

1. En el moment d'entrar, us heu de treure les sabates i dipositar-les dins l'armari.
  2. Aquest és un espai de tranquil·litat:
    • El mòbil ha d'estar en silenci.
    • No l'utilitzeu per estudiar, fer reunions de grup.
    • S'espera silenci i respecte mutu en tot moment; La música s'ha d'escoltar a través d'auriculars i que no molesti als altres.
    • No es pot menjar i ni beure (només està permesa l'aigua)
  3. Sigueu conscients i respectuosos amb l'espai personal dels altres.
    • Col·loqueu les motxilles en un racó.
    • No molesteu la meditació o descans de la resta de les persones de la sala.
  4. Deixeu la sala en les mateixes condicions en què es trobava abans d'utilitzar-la.
    • No traieu cap element fora de la sala (però retorneu tot el que hàgiu agafat en préstec al taulell).
    • Deixeu els elements utilitzats per ex. estores de ioga al seu lloc.
  5. No es permeten espelmes, olis encesos, encens o qualsevol altre objecte inflamable.