ESPAI INSPIRA

Espai destinat al benestar de la comunitat universitària

Com la biblioteca et pot ajudar a sentir-te més feliç, més tranquil i més concentrat?

Jon Kabat-*Zinn defineix Mindfulness com: “Parar atenció de manera intencional al moment present, sense jutjar”.

L'atenció plena ens ajuda a recuperar el nostre equilibri intern, atenent de manera integral als aspectes de la persona; cos, ment i esperit. Practicant l'atenció plena desenvolupem una major capacitat de discerniment i de compassió. És una manera de prendre consciència de la nostra realitat, donant-nos l'oportunitat de treballar conscientment amb el nostre estrès, dolor, malaltia, pèrdua o amb els desafiaments de la nostra vida.

Hi ha moltes eines que ens ajuden a recuperar aquest benestar interior, la meditació, el ioga, tècniques de respiració profunda, el silenci, l’escolta interior, la música, ...

La Biblioteca de Ciències de la Salut "Jaume d'Agramunt" - Campus Lleida, us ofereix un espai acollidor i confortable per a que pugueu explorar totes aquestes eines lliurement, i una gran varietat de recursos per a que a poc a poc aneu retrobant aquest equilibri interior. Et proposem un calendari d’activitats per a que puguis practicar-los:

• Consulta l'agenda (enllaç https://udl-cat.libcal.com/)
  • Inscriu-te a l'activitat que t'interessa, les places són limitades i gratuïtes.

Per altra banda, la UdL us ofereix a través de l'adjuntia de "Promoció de la Salut" dins del Vicerectorat d´Infraestructures, altres recursos amb l'objectiu principal de promocionar i promoure la salut dins de la comunitat universitària de la UdL.